Skip to content

Bereik je ultieme doel op Hyves

19/10/2010

Hoe ga je om met Hyves? Hyves heeft daarover zelf een leuke presentatie:

Als hoofddoelen/-mogelijkheden ziet het sociale netwerk:

  • Communicatie (voorbeeld: politie die burgers inschakelt bij het oplossen van zaken)
  • Service (Transavia die klanten helpt)
  • Beleving (RTL nieuws met Jan de Hoop als gezicht van de Hyve)
  • Ontwikkeling (of crowdsourcing: ontwikkeling parfum door Zwitsal)
  • Promotie (Donor stichting)
  • Recruitment (voorbeeld: werving van vakkenvullers door Dirk van den Broek)

Dit geldt natuurlijk voor elk sociaal netwerk, en is een handige kapstok voor je strategie. Heel simpel maar zo’n bewuste keuze van een hoofddoel geeft wel richting aan de invulling die je aan een netwerk geeft.

Advertenties
No comments yet

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s