Skip to content

Leuke Twitter apps Twwwitter en near.ly

29/01/2009

Kwam afgelopen week een paar grappige Twitter applicaties tegen.
Via
Twwwitter (de naam kan beter)  kun je je tweets op de “Who, What, Where” pagina van Hyves krijgen. Grappig en voor mensen die actief Twitteren en Hyves-en erg handig.

Een andere applicatie is near.ly. Met near.ly ontvang je tweets van nieuwsitems over gebeurtenissen die plaatsvinden binnen een straal van 1000 feet van elk willekeurig adres in de VS. 1000 feet (ca 300 m) lijkt me nogal weinig maar verder een leuke dienst. Je kunt trouwens ook steden of postcodes ingeven. Ik heb zelf als adres NewYork, NY opgegeven. Ik weet niet precies hoe near.ly dan om gaat met de 1000 feet, want ik heb tot nu toe nog geen tweets ontvangen. Ben benieuwd.

2 reacties leave one →
  1. Anoniem permalink
    29/01/2009 9:06 pm

    Toch bericht van near.ly. Je moet alleen kijken onder de Direct Messages. Toch handig om te weten dat de “Holland Bar reopens on Wednesday”.

    Peter

  2. 09/02/2009 1:59 pm

    Erg handig! Helaas gebruik ik geen hyves 🙂

    groeten,
    Mark
    http://www.q-5.nl

Geef een reactie

