Skip to content

Mash up

07/09/2007
tags:

Een goede kennis van me wijst me op de mash up Yamelo (voor een invite, klik hier) en vraagt me wat ik ervan vind. En aangezien ik vind dat de mash up een belangrijke plaats inneemt in het applicatielandschap van de toekomst, kijk ik daar graag naar. Yamelo brengt ons terug in de tijd via You Tube videoclips. Van ‘Vienna’ van Ultravox tot ‘Like a Virgin’ van Madonna. Na uitproberen moet ik zeggen dat de interface behoorlijk intuïtief werkt en uitnodigt tot verder browsen, door te appeleren aan het feest der herkenning: je wordt echt mee terug gevoerd naar vroeger tijden. Het lijkt me voor Yamelo interessant om de overzichten weer via een API (gepersonaliseerd) beschikbaar te stellen, zodat deze kan worden hergebruikt in blogs en op persoonlijke pagina’s in communities.

No comments yet

Geef een reactie

