Skip to content

Voorspellingen voor 2007

21/12/2006

Het is weer december, dus tijd dat iedereen zich weer waagt aan terugblikken op 2006 en voorspellingen voor 2007! Voordat ik me er zelf aan waag, een verwijzing naar het bericht dat Time Magazine “Web 2.0 mensen” tot Person of the Year heeft uitgeroepen! Dank u Time Magazine, ik voel me een heel klein beetje mede vereerd (Bron: Dion Hinchcliffe’s Web 2.0 Blog).

Verder heeft Richard MacManus e.a. het licht laten schijnen over Web trends van 2006 en zich aan voorspellingen gewaagd voor 2007.

Ik denk to be continued in deze laatste weken van het jaar!

No comments yet

Geef een reactie

