Skip to content

Leren van en in Second Life

11/11/2006

Enige ophef rondom Evident, als zou die een BBQ in SecondLife hebben ‘kapotgespamd’. Evident gaf op de BBQ van Marketingfacts acte de presence via enkele mensen met grote groene borden. Spam, guerilla marketing of gewoon een ludieke actie? Ik hou het er op dat het een bijdrage is aan het experimenteren en ervaring opdoen met een nieuwe omgeving, de reacties erop zullen uitwijzen of dit acties zijn die je ook voor klanten kunt en wilt inzetten. En daar kunnen we allemaal van leren.

Bron: Marketingfacts

Zie ook: Web 2.0: nu experimenteren om straks te profiteren!

Advertenties
No comments yet

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s