Skip to content

Moment van bezinning

13/09/2006

Net terug van vakantie lees ik de blog van Hansonexperience, waarin hij het heeft over bloggen over wat van buiten of van binnen komt. Dat komt nou net op een moment dat ik -mede doordat je er door zo’n vakantie er even uit bent- aan het zoeken ben in welke richting ik met mijn eigen blog verder ga.

Hans, inspirerend. Het zet me op de gedachte in hoeverre ik hier wat mee kan in mijn eigen blog.

2 reacties leave one →
  1. 22/09/2006 10:20 am

    Ha Joost, leuk dat ik je inspireer. Tja ik merk dat ik zelf ook steeds maar weer terug val in de standaard teksten over standaard zaken. Op zich is dat niet erg als dat is wat je op dat moment te bieden hebt, maar bezinning op hetgeen je schrijft, waarom je het schrijft en wat je raakt is altijd goed. Bloggen helpt mij daar bij.
    Succes met bezinnen en bloggen !

  2. Joost Bekel permalink
    25/09/2006 8:56 am

    @Hans: dank voor je reactie Hans! Blijkbaar maak je als blogger ook een ontwikkeling door. Maakt het uiteindelijk alleen maar interessanter lijkt me!

Geef een reactie

