Skip to content

Sharepoint 2007 links

20/06/2006

Sharepoint 2007 is al in beta 2 versie. November wordt het verwacht als release 1. Alvast wat handige links…

Angus Logan stipt Sharepoint Forms aan.

Andrew Connell kondigt het ontstaan van een aantal newsgroups aan, met name rondom MCMS/WCM (dus Web Content Management).

Handig overzicht van reference materiaal wordt geboden door Mark Kruger.

2 reacties leave one →
  1. 21/06/2006 11:41 pm

    Joost, ik heb eerder op Frankwatching verslag gedaan van Sharepoint (Microsoft Portal Event), daarin ook aandacht voor de beta 2 versie. Zie http://www.frankwatching.com/archive/2006/05/17/reportage_microsoft_portal_eve

    Frank

  2. Joost permalink
    23/06/2006 4:37 pm

    @Frank: ik heb je verslag gelezen. Erg interessant, helaas kon ik dit jaar niet bij het Portal Event aanwezig zijn. En zoals ik al liet weten in je blog, ben ik het helemaal eens met je punt dat Sharepoint 2007 met name ook interessant wordt vanwege de sociale componenten erin. Ik heb de beta2 versie inmiddels al tamelijk uitgebreid bekeken. Microsoft maakt met Sharepoint 2007 een bijzonder sterke move , door een complete omgeving voor de information worker op één platform te integreren, van Business Intelligence tot community, van workflow tot internetsites.

Geef een reactie

