Skip to content

Sharepoint 2007

22/04/2006

Onlangs las ik de Sharepoint 2007 Evaluation Guide en ik kan zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de functionaliteit die Microsoft voorstaat met Office & Sharepoint 2007. Dit moet ik even kwijt, omdat soms de indruk ontstaat dat producten die te maken hebben met ’Web 2.0′-achtige oplossingen en social networking alleen door nieuwe bedrijven in de markt worden gezet. Maar de reus uit Redmond geef ik toch een grote kans om de positie die ze heeft te bestendigen met producten als deze. Voor een preview van Office 2007 kijk hier  en voor systeemeisen, kijk hier. Indien u zich meer wilt verdiepen in de discussie over de toekomst van ‘Office’-achtige applicaties -wellicht omdat u binnenkort hierin een strategische keuze moet maken-, volg dan Richard MacManus’ bespiegelingen hierover.

No comments yet

Geef een reactie

