Skip to content

Marketing kracht van communities

03/04/2006
tags:
Na twee weken afwezigheid vond ik een boeiend bericht van BNet in mijn inbox over de marketingkracht van communities, wel overigens benadrukt door een belanghebbende in de communitymarkt, namelijk Shawn Gold, senior vice president van marketing en content voor MySpace.com. Hij beweert dat tieners op o.a. MySpace uitstekend en ook steeds meer een marketingdrager worden via hun eigen homepages. Ik heb een aantal collega’s en vrienden die zich met internetmarketing bezig houden het artikel geforward. Nog niks van ze vernomen, maar mocht hun reactie waardevol zijn, dan leest u het uiteraard in mijn blog! 
Advertenties
No comments yet

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s