Skip to content

Internet Strategie binnen ‘Enterprise 2.0’

19/02/2006

Als ik bijvoorbeeld Phil Wainwright of Dion Hinchcliffe lees over de gevolgen van Web 2.0 op bedrijfsniveau, wat in de wandelgangen de naam Enterprise 2.0 al meekrijgt, dan ontstaat bij mij de behoefte om dit in een groter verband te zien: in het kader van de internetstrategie. Dit was voor mij reden om het boek van Ben Tiggelaar over Internet Strategie er weer eens bij te nemen. De laatste versie is van 2001 en dus gedateerd. Maar wat me wel interessant lijkt is om te kijken wat de combinatie van Tiggelaar’s boek met de laatste ontwikkelingen van Web 2.0 oplevert. Ik hoop dat ik mijn inzichten hierover de komende tijd met u mag delen.  

Joost Bekel

No comments yet

Geef een reactie

