Skip to content

Even terugkomend op…

28/11/2005
Al eerder beloofde ik het boekje geschreven door leden van het lectoraat e-Business Hogeschool INHOLLAND (waaronder Frans van der Reep) “Ondernemen aan de Maas, impact van Internet op leven en werk”, isbn 90-77812-08-3 te noemen als het uit was gekomen. Bij deze dus. Het boekje beschrijft hoe je in je verschillende rollen (tourist, consument, scholier, werknemer etc) Internet tegenkomt en wat je er dan wel en niet aan hebt. Het beschrijft daarmee de maatschappelijke, politieke, en economische impact van internet voor u en mij, voor landen en voor ondernemingen. Interessant genoeg lijkt me.

Daarnaast kwam ik nog een verhelderende uitleg tegen via Fredscapes over het verschil tussen RSS en SSE (waarover ik zelf eerder blogde). Met name de schema’s op Gabbr.com zijn erg verduidelijkend.

No comments yet

Geef een reactie

